Cradock - Reisverslag uit Cradock, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu Cradock - Reisverslag uit Cradock, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

Cradock

Door: wilma

20 Oktober 2012 | Zuid-Afrika, Cradock

Omdat de walvistocht niet doorging en het zou regenen in Graaff-Reinet hebben we besloten om naar Cradock te rijden. Dit is 400 km verder. Het werd een regendag. Onderweg hoorden we dat diverse wegen rondom Port Elisabeth waren afgesloten. Zelfs een weg waar wij deze morgen nog over gereden hadden. In Cradock wilden we naar het Mountain Zebra National Park en proberen daar te overnachten. Dit park ligt even buiten Cradock. Helaas waren er geen accommodaties vrij dus weer teruggereden naar Cradock. Hier kwamen we bij die Tuishuise, een hotel uit 1840. We kregen een hele grote kamer met een afsluitbare lounge met tv. De prijs valt enorm mee. Voor ons beiden € 53, 00. Het hotel is ingericht in de oude stijl.best leuk voor een keer. Je kunt er ook heerlijk eten en niet duur. Het is een stadje met brede straten, het lijkt wel uitgestorven.
Het is elke dag een verrassing waar we terechtkomen.
We zijn trouwens blij dat we het binnenland zijn ingegaan. Het is aan de kust barslecht. Er zijn zelfs mensen geëvacueerd. Morgen wordt daar nog meer regen verwacht. Zoals het nu lijkt hebben wij het de laatste dagen lekker warm

• 20 Oktober 2012 - 22:36

Jansje:

het kon minder.
    beetje druk aan de wand( veel schilderijen)
    maar ja dan zoek je ook een argument.
    dik voor mekaar toch!

leuk de foto,s en leuk om jullie berichtjes te lezen ...
    geniet er nog van ...volgende week hier natte sneeuw ..dus van de zon genieten ,