Gelukkig was het mistig! - Reisverslag uit Lydenburg, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu Gelukkig was het mistig! - Reisverslag uit Lydenburg, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

Gelukkig was het mistig!

Door: wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

28 Oktober 2012 | Zuid-Afrika, Lydenburg

Vanmorgen lekker rustig aan gedaan. De wekker op 08.00 u gezet en om 08.30 u zaten we aan het ontbijt. Na het ontbijt gingen we op pad naar de Blyde river Canyon. We moesten via de Long Tom Pass. Hier was het behoorlijk mistig. Via Sabie vervolgden wij onze route. Nadat ik de canyon op de navigatie had ingesteld zouden we pas om 14.00 u er zijn met zo weinig zicht had dit geen zin. Dus navigatie ingesteld op Hazyview. Bert dacht dat we bij de mensen van onze 2e overnachtingsplek koffie zouden drinken, maar ik had het krugerpark in gedachte en dat is het ook geworden.
In dik drie weken tijd was het behoorlijk groen geworden. Dieren spotten was dus ook erg moeilijk. Op de laatste dirt road naar de uitgang stopte een auto naar ons. Ze vroegen als we iets gezien hadden, goud of zo. Wij hadden olifanten en antilopen gezien. Nou zei hij; na 2 km een leeuw op de rechterkant en na 6 km een luipaard in de boom! Dus wij snel verder en idd de leeuw. Een paar foto's gemaakt en hard op weg naar de luipaard. Hier stonden diverse auto's en ja hoor wij zagen de luipaard. WAUW!!! En dat op onze laatste uurtjes van onze vakantie. En ook nog niet gepland dat we naar Krugerpark zouden gaan. De foto's hierbij zijn genomen met telefoon vanaf de fotocamera dus niet de beste kwaliteit.