Bijna 7400 km gereden - Reisverslag uit Boksburg, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu Bijna 7400 km gereden - Reisverslag uit Boksburg, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

Bijna 7400 km gereden

Door: wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

29 Oktober 2012 | Zuid-Afrika, Boksburg

Vanmorgen vertrokken we vanuit Lydenburg naar Boksburg. Terug naar de Fly Inn lodge waar we zijn begonnen aan onze rondreis door Zuid-Afrika. We hebben 7364 km gereden, bijna 2900 km meer dan we 'gepland' hadden. We kunnen iedereen aanraden om zelf rond te rijden door Zuid-Afrika en te genieten van het land. Zowel de mensen, de culturen, de verschillende landschappen en de natuur. Echt schitterend. Zet globaal je route uit. Het van te voren uitzoeken van bed & breakfast is niet nodig. Er zijn ontiegelijk veel b&b. Zorg dat je een baz bus boekje krijgt. Hier staan allerlei backpackingslodges in. Je ontmoet dan heel veel verschillende mensen en krijgt veel tips.

Helaas moeten wij morgen vertrekken. Om 21.45 u vertrekken we vanaf Johannesburg.
We hopen dat iedereen het leuk vond om ons te volgen. Wij vonden alle reacties in ieder geval erg leuk. Dank daar voor!
Liefs Bert & Wilma

• 29 Oktober 2012 - 18:41

Jansje:

wij vonden het leuk om jullie zo te volgen.
    jullie hebben veel gezien en beleefd.
    wensen jullie een goede reis.!!!

groetjes van ons allemaal!!

• 29 Oktober 2012 - 21:06

Vosjes Norg:

Aan alles komt een eind
    een hele goede reis terug
    we zien jullie wel weer in Norg

Groetjes Roelf en Anneke

• 29 Oktober 2012 - 21:08

Jenny:

Geweldig om jullie te volgen, ik neem aan dat we de overige 1000 a 2000 ?????? foto'*s nog te zien krijgen.
    Ook andere verhalen zullen nog wel aan de orde komen .
    Ik heb gemerkt dat eten voor jullie erg belangrijk is geweest , want er zaten nog al wat lekkere fotos bij.
    een goeie reis terug en we zien jlullie wel weer .

Gr. Jenny.

• 29 Oktober 2012 - 22:18

Etty:

mooi om zo op de hoogte te blijven van jullie reisavonturen. wij wensen jullie een hele goede terugreis.
    bert kan trouwens niet gemist worden bij de voetbalwedstrijden dus kom maar weer terug., gr, geert en etty

• 29 Oktober 2012 - 23:44

Ina:

Leuk om jullie te volgen en een goede terugreis. Groetn oet Langel.

• 30 Oktober 2012 - 19:53

Rolf En Ingeborg:

Goede terugreis, ik sta morgen op het station te wachten (na een telefoontje :) )
    Liefs ons