Buccaneers - Reisverslag uit Cintsa Mouth West, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu Buccaneers - Reisverslag uit Cintsa Mouth West, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

Buccaneers

Door: Wilma Geerlings

Blijf op de hoogte en volg Wilma

18 Oktober 2014 | Zuid-Afrika, Cintsa Mouth West

Om 8.00 u kwamen we uit bed. Het was nog doodstil in huis.De ander gast in huis zou vroeg vertrekken, hij vertrok pas rond 10.00 u.Mede omdat Punki geen koffie thuis had gingen we met de auto op weg naar een ontbijt in Beacon Bay. Een ontzettende drukke eetgelegenheid. Het ontbijt bood Punki ons aan. Dit mochten wij niet weigeren. Gisteren hadden wij bijna alles voor haar betaald. Voor het avondeten excl. drinken betaalden wij voor ons drieën ca € 22,00.Na het ontbijt reden wij terug en pakten onze spullen bij elkaar en namen we afscheid,  ze was hevig ontdaan. Nu gingen we op weg naar Buccaneers in Cintsa West. Dit is ongeveer 50 kom verder op.Bij Buccaneers aangekomen kregen wij eerst te horen dat het volgeboekt was, we werden naar een andere b&b verwezen.  Toen ik vroeg of we voor de volgende nacht konden boeken zag ze plots dat er een annulering was. Yeah!We hebben direct voor 3 nachten geboekt en zitten in een mooi huisje! In 2012 waren ze met de bouw van deze huisjes bezig..Het is hier nu heerlijk weer, een strakblauwe lucht.We hebben trouwens hier geen vast internet. Op whatsapp kunnen we niet reageren.

• 19 Oktober 2014 - 16:04

Jansje:

wat leuk dat oude bekenden zo verrast zijn met jullie onverwacht bezoek en ,dat je ze kunt trakteren op een etentje wat nog leuk betaalbaar is, dit doen jullie hier in NL. vast niet zo snel.
    het valt ons op dat jullie dit jaar niet zo veel foto's maken of heeft dit met het niet zo goede verbinding met het internet hebben misschien.
    intussen wordt het hier ook al wat herfstachtig, maar dat is normaal voor oktober.
    nou groeten van ons allemaal.

• 19 Oktober 2014 - 18:49

Marijke Brink:

Wat leuk weer om al jullie reisverhalen te lezen. En al die leuke mensen die jullie ontmoeten, geweldig! Heel veel plezier nog.

groetjes Marijke Brink