Ontmoeting met Shaun - Reisverslag uit Cintsa Mouth West, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu Ontmoeting met Shaun - Reisverslag uit Cintsa Mouth West, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

Ontmoeting met Shaun

Door: Wilma Geerlings

Blijf op de hoogte en volg Wilma

18 Oktober 2014 | Zuid-Afrika, Cintsa Mouth West

Nadat we ons gesetteld hadden in Lungli, met een fantastische uitzicht zat ik bij de receptie ons dagboek bij te werken. Bert stond allerlei folders te bekijken. Plots kwam Shaun binnen. Ik dook snel weg in een andere ruimte en Bert keek omlaag. Nadat ik klaar was met bijwerken zijn we naar de bar gelopen. Shaun keek met volle verbazing en omhelsde me telkens opnieuw. Hij had tranen in zijn ogen. Bert werd ook omhelst,  hij was zo blij! We kregen een biertje van hem en toen even gezellig gekletst. Als je bij de Buccaneers wilt eten moet je je naam op een lijst plaatsen. Je betaald dan ca € 5,00 voor het eten. Zij maken dan grote pannen met eten klaar. Zaterdagavond was het Xhosa.Na het eten zijn we naar Shaun zijn bar gegaan. Ik werd nog een paar geknuffeld. 

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

Actief sinds 29 Sept. 2012
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 30638

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2017 - 06 September 2017

Uitgenodigd voor een bruiloft in Zuid-Afrika

06 Oktober 2014 - 31 Oktober 2014

Rondreis Zuid-Afrika, een weerzien met bekenden

30 September 2012 - 31 Oktober 2012

Een maand rondtrekken in Zuid-Afrika

Landen bezocht: