Ontmoeting met Shaun - Reisverslag uit Cintsa Mouth West, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu Ontmoeting met Shaun - Reisverslag uit Cintsa Mouth West, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

Ontmoeting met Shaun

Door: Wilma Geerlings

Blijf op de hoogte en volg Wilma

18 Oktober 2014 | Zuid-Afrika, Cintsa Mouth West

Nadat we ons gesetteld hadden in Lungli, met een fantastische uitzicht zat ik bij de receptie ons dagboek bij te werken. Bert stond allerlei folders te bekijken. Plots kwam Shaun binnen. Ik dook snel weg in een andere ruimte en Bert keek omlaag. Nadat ik klaar was met bijwerken zijn we naar de bar gelopen. Shaun keek met volle verbazing en omhelsde me telkens opnieuw. Hij had tranen in zijn ogen. Bert werd ook omhelst,  hij was zo blij! We kregen een biertje van hem en toen even gezellig gekletst. Als je bij de Buccaneers wilt eten moet je je naam op een lijst plaatsen. Je betaald dan ca € 5,00 voor het eten. Zij maken dan grote pannen met eten klaar. Zaterdagavond was het Xhosa.Na het eten zijn we naar Shaun zijn bar gegaan. Ik werd nog een paar geknuffeld.