Elephant walk - Reisverslag uit Cintsa Mouth West, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu Elephant walk - Reisverslag uit Cintsa Mouth West, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

Elephant walk

Door: Wilma Geerlings

Blijf op de hoogte en volg Wilma

20 Oktober 2014 | Zuid-Afrika, Cintsa Mouth West

Wat hebben wij weer een geweldige beleving meegemaakt!Vandaag vertrokken wij  samen met Shaun om 13.30 u naar het Inkwenkwezi park. Bij de receptie moesten we ondertekenen dat we op eigen risico met olifanten zouden gaan lopen. Daarna vertrokken we in een open safari auto naar de olifanten. De chauffeur herkende mij nog van de vorige keer dat wij met hem de safari tour naar de witte leeuwen hadden gedaan. Nu gingen we via de openbare weg naar een andere ingang. Op de plek aangekomen moesten wij uitstappen. Shaun was bang en wij waren afwachtend van wat er zou komen. Er kwamen 3 verzorgers met 2 olifanten. Eén bul en een vrouwtjesolifant. Nou zo klein zijn ze echt niet. We kregen heel veel informatie over de olifanten. Wij voerden de olifanten en aaiden deze. Een olifant voelt ruw aan en je kunt ook de haren die over de gehele olifant zitten voelen. Achter de oren voelt de olifant heel zacht, dit verwacht je helemaal niet. Shaun kreeg zelfs een zoen van een olifant. Elk van ons heeft Mopani (het vrouwtje) een commando gegeven. We hebben ook nog met zijn drieën tegen de olifant aangeleund. Wat een enorme belevenis. Ik ben blij dat we dit hebben meegemaakt. Het was het geld meer dan waard.Het is vandaag alweer de laatste dag dat we bij Buccaneers verblijven. Morgen vertrekken we richting St. Johns. We hebben nu nog een week.

• 20 Oktober 2014 - 18:00

Roelie:

wat een ervaring

• 20 Oktober 2014 - 20:52

Rolf, Ingeborg En Maud:

Wauw wat gaaf een olifant aaien!
    Dat wil Maud ook wel ;-)

lekker genieten, volgens mij vieren jullie echt vakantie.
    Dikke kus van ons