Summit lodge - Reisverslag uit Graskop, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu Summit lodge - Reisverslag uit Graskop, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

Summit lodge

Door: Wilma Geerlings

Blijf op de hoogte en volg Wilma

26 Oktober 2014 | Zuid-Afrika, Graskop

Vandaag zouden we naar Nelspruit rijden. Het was een koele dag. Wederom een mooie route gereden. In Nelspruit aangekomen kozen we er toch voor om door te rijden naar White River. Hier kwamen we ook vroeg aan en maar weinig b&b. Omdat we de laatste 2 dagen het Krugerpark en God's window willen bekijken nog weer verder gereden. Om 15.30 u kwamen we aan in Graskop bij Summit lodge. In 2004 was dit onze 2e overnachting van onze 1e reis naar Zuid-Afrika. We verbleven in een rondavel. Nu kregen we de rondavel naast de vorige keer toegewezen. Hier hebben wij in 2004 een schilderijtje met een luipaard van Chris gekocht. Hij is helaas 3 jaar geleden om te jonge leeftijd overleden aan kanker. Het is hier na het weekend erg rustig. Daardoor hebben we alle tijd om te poolen in de bar. Gezellige muziek en wij vermaken ons prima in ons geliefde Zuid-Afrika.
Omdat het morgen half bewolkt, zonnig is gaan we naar het Krugerpark en proberen wederom te overnachten bij George en Mare in Hazyview. Denk niet dat ze dit vervelend vinden.
Helaas verblijven we nog maar een paar dagen in Zuid-Afrika :(
Tot nog toe hebben we al dik 5000 km gereden. Kan me het niet voorstellen.