Heaven in the Bush, moh - Reisverslag uit Pietermaritzburg, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu Heaven in the Bush, moh - Reisverslag uit Pietermaritzburg, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

Heaven in the Bush, moh

Door: Wilma Geerlings

Blijf op de hoogte en volg Wilma

08 Augustus 2017 | Zuid-Afrika, Pietermaritzburg

Het bed lag niet super dus vroeg wakker. Om 7.15 u vond ik het welletjes geweest. Alles ingepakt en om 8.00 u aan het ontbijt. Het was trouwens maar 5 graden. Om 8.30 u vertrokken we naar Pietermaritzburg. Onderweg natuurlijk wel even gestopt voor een kop koffie. Zwarte koffie bestellen blijft vreemd :).
Na 440 km kwamen we aan in Pietermaritzburg waar we gisteravond geboekt hadden bij Heaven in the Bush. Ca 1,5 uur gezocht bleek dat we wel 5x er bij langs gereden waren. Ander nummer en geen bordje net lodge gegevens. Maar ach wat wil je als je € 28 moet betalen, maar get us wel schoon! Geen restaurant zoals op booking.com staat die zit op klein stukje wandelen. Ik denk dat het wederom vroeg op bed gaan wordt. Straks maar ff douchen en dan naar het restaurant.
Toch blijft het leuk om zo rond te reizen. Elke keer een verrassende plek.