Gewijzigde bestemming - Reisverslag uit Port Saint John’s, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu Gewijzigde bestemming - Reisverslag uit Port Saint John’s, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

Gewijzigde bestemming

Door: Wilma Geerlings

Blijf op de hoogte en volg Wilma

09 Augustus 2017 | Zuid-Afrika, Port Saint John’s

We hebben heerlijk gegeten bij Kegs, 500 meter van de backpackers. Leuke avond goede bediening. Om ca 21.00 u waren we weer terug. We hebben vervolgens nog gezellig in de woonkamer gezeten en gepraat met de gastvrouw, een zwarte dame, jonge meid. Zij heeft ons heel veel verteld en vertelde ook dat de meeste gasten zi h opsloten in hun kamer. Wij dus niet. We vinden het gezellig om met de plaatselijke bevolking te praten.
De Volgende dag hadden we geen ontbijt, dat zouden we onderweg wel doen. Dit is uiteindelijk mislukt dus in de auto een broodje kaas gemaakt, je redt je snel. De planning was om naar East-London te rijden. Dit zou een tocht worden van 560 km en we zouden om 16.30 u aankomen. Doordat we veel wegopbrekingen hadden besloten we om naar Port St. Johns te vaan. Hier kwamen we uiteindelijk om 16.00 u aan bij Jungle Monkey backpackers. Een leuke plek met een bar een ' restaurant '. Uitzi ht op de Indische oceaan. We konden in een safaritent maar dit leek Bert to h iets te koud voor de nacht en je hebt er geen wc en douche in. Nu een kamer met eigen douche en wc, niks mis mee. Zometeen gaan we ons eten bestellen, pizza. Morgen vertrekken we naar Cintsa. Helaas moeten we dezelfde weg terug, met wegonderbrekingen en door Mtata, the blackasshole of South Afrika:(

• 09 Augustus 2017 - 19:50

Hennie:

Leuk de plattegond er bij zodat we kunnen zien waar jullie zijn....maar wat een afstand op 1 dag..was dat de planning??have fun