Een extra dag in Buccaneers - Reisverslag uit Cintsa Mouth West, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu Een extra dag in Buccaneers - Reisverslag uit Cintsa Mouth West, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

Een extra dag in Buccaneers

Door: Wilma Geerlings

Blijf op de hoogte en volg Wilma

14 Augustus 2017 | Zuid-Afrika, Cintsa Mouth West

Zondag hebben we een relaxdag gehad. De bruiloft nog doornemen lezen erg fijn na zo'n drukke dag. Maandagochtend zouden we vertrekken naar Addo Elephant, maar omdat het zo mooi weer is hadden we er over om bij de kust langs te gaan en een walvistocht te doen. We vertelden dit aan Megan, receptioniste bij Buccanneers. Zij heeft ons overgehaald om nog een dag te blijven en met een speedboot s middags de zee op te gaan om walvissen vanuit Cintsa te spotten, dus...
Misschien wordt het morgenvroeg bij zonsopkomst. Spannend hoor om dat ik zeeziek wordt dus dat wordt pilletjes nemen.
Ben erg benieuwd wanneer we gaan.
Ik zal nu minder vaak wat een reisverslag boeken. Wifi is niet overal goed.

• 14 Augustus 2017 - 11:46

Barbara:

Jeetje Wilma & Bert,

jullie maken zo wel weer wat mee, spannend om op zo'n wijze een bruiloft bij te wonen. Als ik een uitnodiging had gekregen had ik waarschijnlijk bedankt. Geniet lekker van jullie vakantie

• 15 Augustus 2017 - 11:17

Hennie En Ton:

Geweldig wat een belevenissen..lijkt me geweldig..wat een ervaren.
    Geniet er nog fijn van.
    Dikke smok vanaf oosten van nederland

• 15 Augustus 2017 - 14:45

Sandra:

Prachtig om mee te mogen maken wat andere culturen te bieden hebben.
    En, nog walvissen gespot?
    Veel plezier tijdens het vervolg van jullie reis. Wij verblijven nog een dikke week in Duitsland en dan weer op huis aan.

• 15 Augustus 2017 - 22:56

Jansje:

heb vanavond pas al jullie berichten gelezen wij zijn al weer thuis maar jullie beleven al weer van alles ((het zal ook niet)
    de bruiloft: mooi spannend en ontroerend
    geniet maar lekker van jullie vakantie hopend dat je niet zeeziek wordt maar wie weet heb je intussen wel een beetje zeebenen gekregen

groetjes namens ons allemaal