Lange reisdag - Reisverslag uit Onverwacht, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu Lange reisdag - Reisverslag uit Onverwacht, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

Lange reisdag

Door: Wilma Geerlings

Blijf op de hoogte en volg Wilma

29 Augustus 2017 | Zuid-Afrika, Onverwacht

Van Louis Trichardt reden we met een omweg naar Mussina. We vonden een plekje net buiten de stad in Musina Hotel. Het werd een rondavel. Kleine kamer maar wel schoon. In de bar konden we ook het diner bestellen. Het was daar 24 graden met de airco, we hebben maar ff gevraagd of de airco lager kon. Die werd vervolgens op 18 graden gezet.
De volgende dag hadden we een lange reisdag voor de boeg. We zouden over 365 km 6 uur moeten rijden. Ik reed deze dag en het ging sneller dan voorspeld. Wel hadden we een verschrikkelijke slechte weg, het was haast 1 pothole over ca 35 km, pfff.
Na 5 uur hadden we Onverwacht bereikt. We kwamen aan bij Zebra Guesthouse waar we zeer enthousiast ontvangen werden. Ze hadden nog maar 1 kamer met 2 losse bedden, dit vonden we prima. Toen Bert naar de auto liep om de tas met paspoorten op te halen (auto sond achter gesloten hek) zei ik tegen de dame dat het vandaag Bert zijn verjaardag is regelde ze direct een andere kamer. Na ons gebruikelijke wijntje bij aankomst op een nieuwe plek nog naar een groot shopcentrum gelopen. Er werd ons wel even duidelijk gemaakt dat we daar s avonds niet naar toe mogen lopen, alleen met de auto. Het is behoorlijk warm, 31graden, heel andere warmte dan de 28 graden die het nu in Norg is. Voor vanavond laten we ons eten bezorgen.
Waarschijnlijk de komende dagen geen wifi, de planning is om naar Pinalesberg te rijden waar we misschien 3 dagen blijven. Het wordt daar 30+

• 29 Augustus 2017 - 16:26

Esther:

Hoi Wilma en Bert, leuk om jullie zo te volgen

• 29 Augustus 2017 - 16:46

Tonnyp:

Van harte gefeliciteerd Bert en nog een veilige reis

• 29 Augustus 2017 - 18:59

Geert:

Gefeliciteerd Bert. Fijne vakantie verder

• 29 Augustus 2017 - 19:42

Henk Brink:

Bert van harte met je verjaardag en vanzelfsprekend Wilma ook van harte, geniet van de mooie dag die alweer bijna voorbij is.

Hillie en mij

• 29 Augustus 2017 - 20:37

Wim En Jansje :

Bert van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag
    en een fijne voortzetting van jullie vakantie

• 30 Augustus 2017 - 19:29

Sandra:

Hou Bert en Wilma,

Deuhhhh, ja weer een dag te laat.
    Maar alsnog van harte gefeliciteerd vanuit een zonnig Wenen.
    ( zit nu trouwens te wachten op een verlaat vliegtuig naar een regenachtig Amsterdam)
    Nog heel veel plezier de komende tijd.

Groet, Sandra en Be.