Mayane resort - Reisverslag uit Pilanesberg Center, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu Mayane resort - Reisverslag uit Pilanesberg Center, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

Mayane resort

Door: Wilma Geerlings

Blijf op de hoogte en volg Wilma

31 Augustus 2017 | Zuid-Afrika, Pilanesberg Center

We blijven 2 dagen in het Mayane resort. We hebben hier een ingerichte tent met kudu's, impala's voor de deur. Ja de tent heeft een deur. Omdat het al wat later op de middag was gingen we niet het park in, daar hadden we de volgende dag genoeg tijd voor. 'sAvonds lekker gegeten en zoals gebruikelijk daarna nog de bar in om te ppolen. Nog een tijd met lokale bevolking gesproken, wij vermaakten ons wel.
De volgende dag gingen we vroeg het park in. Bijna de hele dag gereden, helaas geen leeuwen gezien. Daarom heb ik om 16.00u nog een safariauto geboekt. Drie uur lang werd je rondgereden. Vrij in het begin al leeuwen gezien, deze lagen net iets te ver weg, op de terugweg zouden we zo nog wel weerzien. Om 18.30 u zag ik een neushoorn met jong en even later allemaal auto's. De leuwen waren verderop gespot en we moesten wachten tot ze naar beneden zouden lopen. Inmiddels was het al donker, dat gaat altijd heel snel. Onze chauffer ging weer rijden ik dacht dat we de leeuwen niet meer zouden zien. Plots liep er 1 voor de auto en ging rechts de berm in. En laat iknu toevallig ook rechts in de auto zitten. Ik heb mooie foto's van een gapende leeuw kunnen maken. Ik vond het erg leuk. Om 19.30 u was ik terug, snel gedoucht en toen konden we eten. De barman had ons al gezien en zwaaide. Ik heb toen geroepen dat we nog zouden komen, dat vond hij mooi. We bestelden 2 ladiesbier, maar ook dan zijn ze nog 300 ml. Bert werduitgedaagd door iemand om te poolen. Dit kon hij niet winnen. Hele gesprekken gehad met de lokalen, leuk.

• 04 September 2017 - 19:28

Hennie En Ton:

Hoi ..
    Dat was vast een van de laatste verslagen.
    Koffers inpakken en veilig weer terug naar nederland....thanks voor jullie reisbeleveningen..las het met grote nieuwsgierigheid
    Goede vlucht..liefs ons