Nog een dagje in Manyane resort - Reisverslag uit Thabazimbi, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu Nog een dagje in Manyane resort - Reisverslag uit Thabazimbi, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

Nog een dagje in Manyane resort

Door: Wilma Geerlings

Blijf op de hoogte en volg Wilma

03 September 2017 | Zuid-Afrika, Thabazimbi

Omdat we telkens ergvroeg wakker zijn hadden we het ontbijt om 8.00u afgesproken. Bert wildeeen keer geen eieren, ik eet dat sowieso niet. Er stond al muesli in een kommetje klaar en Bert ging brood roosteren. We begonnen met eten kregen we beide een bord met een boerenworst (soort sauzijsenworst), een halve warme tomaat en een kommetje witte bonen in saus.ik ben al niet van vlees en dan ook nog op de vroege morgen. Maar goed keurig alles opgegeten, 1 toasted brood en toen was het ge oeg. Een bakje yoghurt ging er niet meer in. En wat zo heerlijk was. Voor 2edag op rij filterkoffie. Nog niet onze koffie maar wel erg lekker. Na het ontbijt reisden we wederom naar Pilanesberg. We weten sat dit een goede locatie is en de afstand naar Kempton Park is ook goed. Overdag nog het park in geweest waar we lang voor een olifant hebben moeten wachten. Hij ging zelfs een dreigende houding aannemen tegen een auto. De bestuurder moest een bochtige weg hard achteruit, dat hoort er bij.
s Avonds werden we hartelijk begroet door de barman en iemand anders diewe eerder hadden ontmoet. Aan de barman George vroegen we het verschil tussen liften met vinger omhoog of omlaag. De ene betejent dat je feen geld hebt en de andere dat je bereid bent om iets te betalen als het moet. Wij moesren in ieder geval nooit lifters meenemen.

• 04 September 2017 - 18:32

Jansje:

het ontbijt lijkt wel een beetje op een Engels ontbijt maar dan zonder spek.

maar zo langzamerhand kunnen jullie de koffer al weer inpakken
    en weer op naar huis, geniet nog van deze laatste dagen

groetjes van ons allemaal