geland op Johannesburg - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu geland op Johannesburg - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

geland op Johannesburg

Door: wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

01 Oktober 2012 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Via London Heatrowh zijn we vanmorgen om 08.45 op Johannesburg geland.
Nu de 1e keer dat er niemand op ons wacht, dat is wel even wennen.
Elk uur, 10 minuten over moet er een shuttlebus van fly inn lodge uit Boksburg komen. Wij hebben natuurlijk geen bus gezien. Na bellen enbinnen vragen kwam er een personenauto ons ophalen. Hij bracht ons naar de lodge. Een grote kamer die er netjes uitziet.
Daarna geluncht bij lodge, de keuze was beperkt. Tostie met kaas/tomaten, of met kip /mayo of met tonijn. Nou ja beter wat dan niks en het smaakte.
Om 15.00 u verwachten we onze huurauto. Dus zijn erg benieuwd als dit wel tijdig lukt.

• 01 Oktober 2012 - 18:40

Jansje:

we hopen dat het verder een beetje beter verloopt,jullie moeten wel wat geduld hebben,want je bent nu in zuid afrika dus rustig aan.

• 02 Oktober 2012 - 00:10

Henk Brink:

Veel plezier

Henk

• 02 Oktober 2012 - 15:16

De Vosjes Norg:

Wij hebben voor het weekend jullie nog proberen te bellen. We komen nu net van een lang weekend Wenen terug en bij deze wensen wij jullie zeer veel plezier.

Roelf en Anneke

• 02 Oktober 2012 - 15:16

De Vosjes Norg:

Roelf en Anneke

• 02 Oktober 2012 - 21:34

Hennie En Tonnie:

Hallo Familie
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen..geniet er samen van ,
    groetjes ons.....