lydenburg - Reisverslag uit Lydenburg, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu lydenburg - Reisverslag uit Lydenburg, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

lydenburg

Door: wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

27 Oktober 2012 | Zuid-Afrika, Lydenburg

Vandaag een lange reisdag. We hadden de wekker op 06.30 u gezet zodat we nog vroeg een rondje konden doen in Marakele National Park. Ik had alleen moeite met slapen. Ik lag dus van 2 tot 5 wakker. Ik had spinnen gezien en we hadden gesproken over slangen. Tja dandlanden je dat de spinnen giftig zijnen er een slang onder je bed ligt. De hele tijd voelde ik dus ook gekriebel en er was echt niks aan de hand, tsss.
Het park hadden we snel bekeken. Geen olifant gezien, wel was het inmiddels 33 graden.
We gingen op weg naar Bela-Bela. We kwamen drie keer in dezelfde onweersbui terecht. Het was zo heftig dat we zelfs aan de kaar van weg moesten staan. Dikke hagelstenen. Om 17.30 u kwamen we aan in lydenburg. We hadden domweg niet eerder een b&b gevonden.
Op internet hebben we nog naar een goedkopere b&b gezocht, maar dit is toch de goedkoopste in de buurt. Ach € 61, 00 voor ons tweeën inclusief ontbijt is ook redelijk. Dus we hebben er direct nog een nacht ingeboekt. Vanuit Lydenburg kunnen we nog naar Gods window rijden. Dit hebben we ook in 2004 gezien.
Dit is dus onze één na laatste overnachtingsplek. Maandag moeten we nog 300 km rijden voor we onze fly inn lodge hebben bereikt en dan is de vakantie over :(.
Inmiddels hebben we 6808 km gereden. Bert dacht gisteren nog 5000 km!

• 28 Oktober 2012 - 11:48

Hennie:

Hallo Fam

We hadden even geen internet ,,maar nu wel weer
    dus een heleboel verslagjes gelezen ..spannend Wilma .
    de slang en de spin ,ton zei al ,,,daarom hahahaha
    nou geniet van jullie laatst dagen en kom gezond en veilig terug ..

dikke smok oet Glanerbrug

• 28 Oktober 2012 - 15:09

Rolf En Ingeborg:

He lieverds,

De tijd vliegt voorbij! Maar ja time flies....
    Jullie zijn in ieder geval al op hagel voorbereid, hier namelijk ook vannacht gevallen, maar de temperatuur is wel anders!

Nog even genieten die laatste dagen, we zien jullie woensdag waarschijnlijk wel.

Dikke kus,
    Rolf, Ingeborg en ?

• 28 Oktober 2012 - 16:52

Be & Sandra:

Geniet nog heerlijk van de laatste zonnestraaltjes en Zuid Afrikaanse wijntjes. Hier begint het lekker koud te worden en biedt de houtkachel heerlijke warmte met een warme chocomelk voor de inwendige mens.
    Goede terugreis en we spreken elkaar binnenkort.

Groetjes Be en Sandra

• 28 Oktober 2012 - 16:52

Be & Sandra:

Goede terugreis en we spreken elkaar binnenkort.

Groetjes Be en Sandra