fly inn lodge - Reisverslag uit Boksburg, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu fly inn lodge - Reisverslag uit Boksburg, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

fly inn lodge

Door: wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

01 Oktober 2012 | Zuid-Afrika, Boksburg

Om 15.30 u ging de telefoon. De auto werd afgeleverd, netjes op tijd!We hadden een Toyota avanza besproken maar kregen een honda c3, niks mis mee.Alle deukjes en krasjes werden opgeschreven. Hier kunnen wij ons wel 4 weken mee redden.We zijn daarna even Boksburg in gelopen. Wat water bij een supermarktje gehaald. In de lodge gaven wij aan dat we rond 19.00 u wilden eten. Om 18.50 u ging de telefoon, het eten was klaar.Inderdaad we gingen zitten en kregen direct een bord met patat en vis. Ook hadden we op een apart schaaltje een beetje salade.Ooh ja drinken moest jezelf meenemen. Later op onze kamer nog gelezen. Maar om 21.15 u gingen bij ons de gordijnen dicht. Morgen weer een nieuwe dag.

• 03 Oktober 2012 - 19:24

Rolf & Ingeborg:

Mooie auto hoor! Ziet er goed uit. Gelukkig zijn jullie na alle perikelen toch goed op plek van bestemming aangekomen. Leuk om zo te lezen waar jullie zijn en hoe het gaat. Dikke kus van ons 3en ;)

• 03 Oktober 2012 - 20:03

Wim En Jansje:

leuk dat we jullie zo kunnen volgen.
    typisch dat je zelf drinken bij het eten mee moet nemen (grappig)

groetjes van ons Wim en Jansje,Jochem,Mariska