shelly's lodge - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu shelly's lodge - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

shelly's lodge

Door: wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

12 Oktober 2012 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Vanmorgen op weg naar Port Alfred. We twijfelen heel erg als we toch nog een dagje bij de Buccanneers blijven. Maar goed toch maar vertrokken. Even broodjes bij een Pick and Pay kopen en dan verder. Maar nee hoor Bert komt er achter dat hij nog een sleutel van de Buccanneers heeft, dus weer terug. Ze keken wel vreemd toen wij er weer waren. Het is dat die Amerikaanse meiden, ca 45, ok misschien genoeg keuze voor Bert, er zijn maar anders hadden we zo weer ingecheckt.
In Port Alfred moesten we even zoeken naar een plekje, per slot we zijn Nederlanders, dus het moet niet te duur zijn.
We vonden een plekje bij Shelly's lodge. Gewoon een heel huis voor totaal € 25, 00! Geen ontbijt, maar met bolletjes kaas pindakaas en peren zijn we snel gered.
's Avond hebben we heerlijk gegeten bij Ocean basket. Want je zit aan de kust! Een voor- hoofd- en nagerecht met z'n beiden voor € 30, 00. En heerlijk dat het was.
Daarna nog gerelaxt in 'ons' huis. Goh wat hebben we het goed.

• 13 Oktober 2012 - 18:12

Jansje:

ha Brinkies
    jullie beleven wel wilde avonturen zeg.
    de fotos worden hier goed bestudeerd.
    Mariska heeft steeds meer redenen om naar Afrika te willen.
    want dolfijen en strand en die mooie uitzichten (gaaf )

• 15 Oktober 2012 - 13:06

Barbara:

Jeetje nou, wat hebben jullie het goed. Wat moet het heerlijk zijn, dat je zo vrij van alles kunt genieten. ik kijk weer uit naar het volgende verslag

dikke kus

• 15 Oktober 2012 - 17:57

Jan:

Als ik jullie verhalen zo lees,denk ik dat ik maar gauw een vliegticket boek!
    Veel plezier daar nog en Geniet ervan!

• 15 Oktober 2012 - 19:54

Wilma Geerlings:

Hé zus en familie. Dat moeten jullie echt een keer doen. Zuid-Afrika echt geweldig@