barman op versiertocht - Reisverslag uit Stormsrivier, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu barman op versiertocht - Reisverslag uit Stormsrivier, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

barman op versiertocht

Door: wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

20 Oktober 2012 | Zuid-Afrika, Stormsrivier

Gisteren na het eten zaten we om 20.00 u al in bar. De bar zit aan onze kamer vast en sluit normaal gesproken om 22.00 u. Hier kun je snooker en tafelvoetbal spelen. Het was gezellig. 's Middag was er een groep studenten, 15 personen, gearriveerd. Bert moest als winnaar bij snooker op een gegeven moment tegen de locals snookeren. Ik werd door meiden de 'dansvloer' opgetrokken. Ik kon niet snel van de dansvloer komen.
Omdat het al behoorlijk laat werd ben ik brood voor de volgende morgen gaan smeren. Komt de barman Danny er aan, pakt mijn hand en probeert me te versieren. Ik vertelde het later aan Bert die zei Ooh?. Omdat er nog betaald moest worden, kon ik niet anders om met Danny mee te lopen naar de kassa buiten de bar. Ik stond aan ene kant van kassa en hij aan andere kant, dus geen probleem. Loop ik weg pakt hij mijn hand en probeert weer zijn slag te slaan. Dus ik zeg nee, vraagt hij ook nog als ik óóit een zwarte heb gehad. Nee en gaat ook niet gebeuren.
Om 0.00 u lagen we op bed en om 06.00 u ging de wekker. Direct gebeld en we hoorden het al regenen. Helaas de walvistocht gaat de hele dag niet door. Jammer moeten we toch weer naar Zuid-Afrika, wat een straf.
We gaan nu de zon op zoeken, richting Graaff-Reinste.

  • 20 Oktober 2012 - 10:08

    Ingeborg:

    hahaha leuk verhaal! Zolang hij dan de nee ook maar respecteert.. En aan de foto te zien lijkt hij toch wel klein beetje vriendelijk, toch? Het zal je gebeuren zeg...jeetje.. En dan zo'n laconieke Bert "oohh?". Kerels, daar moet je het van hebben hahahaha..

  • 20 Oktober 2012 - 12:13

    Jansje:

    wat jammer zeg dat jullie geen walvissen konden spotten.
    de volgende keer maar naar een ander onderkomen( of niet soms Bert.)
    ik hoop dat julli deze laatste anderhalve week nog een beetje mooi weer krijgen,
    jullie moeten toch wel een beetje een kleurtje krijgen voor dat jullie huiswaarts keren.
    wij hadden gisteren 20 graden !

    groetjes!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

Actief sinds 29 Sept. 2012
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 30667

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2017 - 06 September 2017

Uitgenodigd voor een bruiloft in Zuid-Afrika

06 Oktober 2014 - 31 Oktober 2014

Rondreis Zuid-Afrika, een weerzien met bekenden

30 September 2012 - 31 Oktober 2012

Een maand rondtrekken in Zuid-Afrika

Landen bezocht: