krugerpark - Reisverslag uit Boksburg, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu krugerpark - Reisverslag uit Boksburg, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

krugerpark

Door: wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

03 Oktober 2012 | Zuid-Afrika, Boksburg

Na een heerlijk ontbijt hebben we vandaag het krugerpark bezocht. Het is akkoord snel 37 graden.
We hebben veel olifanten gezien, giraffes een paar buffels, nijlpaardenen 4 cheetas naast onze auto gezien. Erg mooi. Om 17.00 u waren we weer in hazyview. Nu bij een lodge met een Nederlandse man en zijn Afrikaanse vrouw. Ook weer een heel mooi plekje. 's Avonds zijn we nog het stadje ingegaan en heb ik kingklip, witvis met ongepaste boontjes en wortelen gegeten. Bert had struusvogelbiefstuk merk patatjes. Lekker!
De weersvoorspelling voor deze week ziet er goed uit. Elke dag meer dan 30 graden. En dar te bedenken dat het in Nederland herfst is!
Morgen willen we om 7.00 u ontbijten en het krugerpark via een andere gate verkennen.

• 03 Oktober 2012 - 22:10

Hennie:

Hallo
    Wat leuk om elke dag wat van jullie reis te lezen..
    kijk uit naar het volgende verslag ....genieten dus...

• 03 Oktober 2012 - 22:38

Ingeborg:

Hey hallo,

Klinkt goed allemaal! Jullie zijn er nog maar net paar dagen, maar het leest nu al alsof je al helemaal ingeburgerd bent, leuk hoor... Goed genieten van alles!!

Groetjes Ingeborg

• 04 Oktober 2012 - 15:12

Freddy:

Dat is genieten daar in Afrika, machtig man en dan temperaturen van 30 graden, beter dan hier. Nu 13 graden met felle buien, das pas herfst.
    Heb je alleen grote dieren gezien want daar moeten ook grote zwermen goudbuikjes, blauwfazantjes e.a. vliegen. Ik wacht op de eerste foto's.
    Succes verder.

Freddy

• 04 Oktober 2012 - 15:25

SAndra:

Hoi vakantiegangers,

Leuk om jullie berichten te lezen. Heerlijk om te genieten van 30 graden en zon.
    Zet maar lekker door en hou ons op de hoogte.

Groetjes Bé en Sandra