Addo zonder olifanten - Reisverslag uit Addo, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu Addo zonder olifanten - Reisverslag uit Addo, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

Addo zonder olifanten

Door: wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

14 Oktober 2012 | Zuid-Afrika, Addo

Vanmorgen na het ontbijt afscheid genomen van Punki. Wie weet zien we haar over 2 jaar terug in haar eigen backpackingslodge. We hope so!
De dag start winderig maar de temperatuur is goed. Rond 13.00 u arriveerden wij bij Orange Elefant backpacking. Omdat we vroeg zijn direct naar Addo gereden. Addo is 8 km vanaf de lodge. We hebben twee en half uur rondgereden en geen enkele olifant gezien, niet te geloven. Terug bij de lodge hebben we nog maar een nacht bijgeboekt, we zullen olifanten in Addo zien. Om 17.00 u zijn we naar de bar gelopen, dit is tevens een restaurant gerund door Randy en Hazel. Zij zitten hier nu 3 maanden op dit restaurant. Sinds 6 weken zijn ze nummer 1 op tripadvisor. En het is echt goed. We kregen overheerlijke kudu!
Daarna nog lekker bij het kampvuur gezeten. Dit was weer een heerlijke dag. 25 graden