Knysna - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu Knysna - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

Knysna

Door: wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

16 Oktober 2012 | Zuid-Afrika, Knysna

Vandaag hebben we het betere weer opgezocht. Zijn naar Knysna gereden. We vonden een overnachtingsplek bij Island Vibe backpackingslodge. We hebben direct voor twee nachten geboekt. Een kleine kamer, maar dat maakt ons niet uit. De free Wi-Fi werkt helaas niet. Na aankomst onze was weggebracht en doorgelopen naar Waterfront. Dit lijkt op het Waterfront van Cape Town maar dan in het klein. Meteen voorverkend waar we ' s avonds kunnen zitten te eten. Ik wilde nu een keer niets over het eten schrijven, maar kan niet anders. We gingen nl bij 34 south eten. Dit restaurant is voor 2012 door trip advisor als beste restsurant genomineerd. We bestelden linefish. Dit is kingklip vis. Op een gegeven moment zagen we een bak vol met visspiezen langskomen en dachten nog wat enorm. Kregen we later zelf dus zo'n spies. Erg lekker! Daarna hebben we in de bar bij de lodge nog iets gedronken met een Afrikaan die sinds 10 jaar weer in Zuid-Afrika woont. We spraken weer over Politiek, kregen zelfs nog een biertje van hem.