Een sleutel voor een tent! - Reisverslag uit Pilanesberg Center, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu Een sleutel voor een tent! - Reisverslag uit Pilanesberg Center, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

Een sleutel voor een tent!

Door: wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

23 Oktober 2012 | Zuid-Afrika, Pilanesberg Center

We hadden weer een lange reisdag voor de boeg. Ons plan was om naar Rustenburg te rijden, zodat we een dag later maar een klein stukje hoefden te rijden naar Pilanesberg.
Voor her eerst kregen we politiecontrole, kwam onze internationale rijbewijs toch van pas. Na een koffiestop had ik gezien dat ik een vlek in mijn broek had. Dus de broek uit en met een doekje schoonmaken. Ik zei nog hopen dat we geen controle krijgen en prompt was er weer een politiecontrole, daar zat ik dan in mijn onderbroek....
We kwamen redelijk op tijd aan in Rustenburg. Ik had geen goed gevoel over deze stad en we besloten om naar Pilanesberg te rijden. We kwamen eerst nog door een gedeelte van Rustenburg wat heel hectisch was. Voor het eerst werd geprobeerd om onze autodeuren te openen. Gelukkig gaan de autodeuren direct op slot als je gaat rijden.In Pilanesberg hebben we een tijd gezocht naar een plekje. Het eerste plekje was € 319, 00 per nacht inclusief ontbijt en diner. Het zag er gelikt uit, maar iets boven ons budget (welk budget?) De tijd ging behoorlijk dringen, het was17.00u.We kwamen nu bij de Manyana gate. Een chalet kost hier€ 100 per nacht en een tent € 50, hier staan dan bedden in. Dus gingen we voor de tent. We kregen een sleutel, dus moesten vreselijk lachen. Maar de safaritent aangekomen waren we blij verrast. Een heerlijk plekje, met koelkast. Nog voor het avondeten hadden we nog een nacht bijgeboekt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

Actief sinds 29 Sept. 2012
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 30704

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2017 - 06 September 2017

Uitgenodigd voor een bruiloft in Zuid-Afrika

06 Oktober 2014 - 31 Oktober 2014

Rondreis Zuid-Afrika, een weerzien met bekenden

30 September 2012 - 31 Oktober 2012

Een maand rondtrekken in Zuid-Afrika

Landen bezocht: