Overnachten in een Nederlandse plaats - Reisverslag uit Ermelo, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu Overnachten in een Nederlandse plaats - Reisverslag uit Ermelo, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

Overnachten in een Nederlandse plaats

Door: Wilma Geerlings

Blijf op de hoogte en volg Wilma

07 Augustus 2017 | Zuid-Afrika, Ermelo

Om 10.00 u ging de wekker na een korte nachtrust. Ik wilde douchen toen de telefoon ging. Dus Bert zegt de telefoon gaat, ik moest dus opnemen. Bleek de receptie te zijn, zij vertelde dat de auto van Sunny Cars er was, een uur te vroeg, zeer verrassend meestal us het een uur later. Beiden de kkeren aan en met duffe kop naar de receptie.
Totaal onverwacht kregen we een splinternieuwe VW vivo, 18 km op de teller. We zouden een honda jazz krijgen, maar ach ja wij redden ons snel.
Doordat we zo laat waren hadden we het ontbijt gemist, deze was tot 09.00 u. Er zat maar 1 ding op, auto inoakken en richting een spar. De gebruikelijke boodschappen ingeslagen en vervolgens een brunch genomen. Toen begon de 1e korte reisdag. We hebben 143 km gereden en zitten nu in Ermelo, Dolica lodge. We kwamen hier om 16.30 u aan.
Ik moet zeggen we vinden het wel koud hier. Het was 18 graden maar de trui moest wel aan. En nu zitten we in een lange broek in bar/restaurant met de heater aan. De temperatuur is nu (20.45 u) al naar 10 graden gezakt

• 08 Augustus 2017 - 09:24

Sandra:

Lekker fris dus. Maar als het maar droog is. Daarom hebben jullie toch ook de lange broek en trui meegenomen

• 08 Augustus 2017 - 15:56

Ina: