hlumu lodge - Reisverslag uit Badplaas, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu hlumu lodge - Reisverslag uit Badplaas, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

hlumu lodge

Door: wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

04 Oktober 2012 | Zuid-Afrika, Badplaas

Omdat we om 22.00 u al op bed lagen werden we 's morgen om 6.00 u al wakker. Dit was niet zo erg omdat we toch om 7.00 u wilden ontbijten en dan direct naar het Krugerpark konden rijden.
Het liep toch iets anders. Het ontbijt was heerlijk, er waren diverse zelf gemaakte broden. En toen kwamen we met George te praten... Tja heel gezellig en veel informatie gekregen, maar dan kom je toch later op pad.
Om 10.00 u waren we wederom in het Krugerpark, via de Numbu gate. Heel lang hebben we niets gezien. Uiteindelijk hebben we olifanten, giraffes, impala en heel veel neushoorns gezien. We zijn zelfs nog uit de auto geweest om via een afrastering bij een poel met neushoorns te kijken en dan ben je echt dichtbij!
Via de Malalene gate hebben we het Krugerpark weer verlaten. Rond 17.00 u waren we in Badplaas, bij Hlumulodge. Dit was 2 km van de weg. We hadden daar een houten huis op palen. Dit was wel van het ene uiterste in het andere uiterste. Hele onverschillige mensen. Met eten had je keus uit vis of stoofvlees met puree. We hadden beide vlees en ook nog met bot! Brr, maar goed het smaakte.

• 06 Oktober 2012 - 13:01

Jansje:

we hebben jullie houten huis op palen gezien,dat jullie niet zeeziek zijn geworden zeg.
    en wat een contrat met jullie vorig verblijf