Buccanneers - Reisverslag uit Cintsa Mouth West, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu Buccanneers - Reisverslag uit Cintsa Mouth West, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

Buccanneers

Door: wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

10 Oktober 2012 | Zuid-Afrika, Cintsa Mouth West

Om 6.00 u al wakker, omdat het slapen niet meer lukte ging ik om 6.30 u er maar uit. Vervolgens een heerlijke strandwandeling gemaakt. Later was Bert ook op het strand. Hij had een hele groep dolfijnen gezien. Ik iets minder dolfijnen gezien. We hadden ontbijt in de breakfast room met uitzicht op zee. Je zult dit elke dag maar hebben. Na het ontbijt hebben we samen nog een paar uur over het strand gewandeld. Omdat het vloed werd moesten we op een gegeven moment teruglopen. Na de middag hebben we een privat safari gedaan. Het viel ons een beetje tegen. Het is eigenlijk een dierentuin, maar dan op 4000 ha. De ranger wist precies waar de witte leeuwen lagen. Deze zaten namelijk in een afgezonderd gebied. We kwamen trouwens wel erg dichtbij.'s Avonds was er een enorme grote groep Amerikanen gearriveerd, meest meiden. Wat een kippenhok. We kregen als diner mexicaans. Ook dit was erg lekker. In de bar was live muziek, een drummer. Nu bleek dat deze drummer in Amsterdam, maar ook in Peize! was geweest. Het was heel gezellig. Gelukkig zonder de Amerikaanse meiden. Morgen gaan we verder trekken langs de kust, richting Port Alfred.

• 12 Oktober 2012 - 11:58

Ina:

De wereld is klein haha in Peize moet Ina E. weten. Verder alles goed? Groetn oet Langel

• 12 Oktober 2012 - 18:18

Jenny:

DOLFIJNEN!!!!!!!!!!!!!!!

• 12 Oktober 2012 - 18:18

Jenny:

DOLFIJNEN!!!!!!!!!!!!!!!

• 13 Oktober 2012 - 18:02

Mariska:

ohh wat een heerlijke tijd ja weer daarzo, ook leuke foto's trouwens ;)!
    kunnen jullie niet even wat warmte hier heen sturen? wij hebben onze winterjassen aan en jullie hebben daar heerlijk steeds in de 30 graden, pfff... jaloers hoor haha
    maar nog heel veel plezier, en we lezen het wel weer wat jullie allemaal zien ;).

kus, mariska