cintsa, Buccanneers - Reisverslag uit Cintsa Mouth West, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu cintsa, Buccanneers - Reisverslag uit Cintsa Mouth West, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

cintsa, Buccanneers

Door: wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

09 Oktober 2012 | Zuid-Afrika, Cintsa Mouth West

Omdat het een paar dagen heeft geregend is het niet mogelijk om met onze auto naar Mkbati te rijden. We moeten dan namelijk over een dirt road. Helaas dan moeten we nog maar een keer naar Zuid-Afrika, wat een straf...Dus op weg naar Umtata. Dit was vroeger de grootste stad van Transkei. Een enorme drukke stad. Om 16.30 waren we op zoek naar een overnachting, erg moeilijk. Uiteindelijk kwamen we bij een guesthouse met drie sterren. Nou echt niet. Een klein kamertje waar we roomservice kregen. Diner op bed! De hele avond zitten lezen. De volgende dag zaten we aan een geweldig ontbijt. Dus ook niet. Omdat ik geen eieren lust had ik alleen maar brood, geen jam of kaas, dus suiker op brood. 2 toetjes erbij en dat was het voor mij. Bert had ei met patat en gehaktsaus. Het Mandela museum was dicht, dus gauw deze stad verlaten. We zijn op weg gegaan naar Cintsa, Buccaneers lodge met uitzicht op zee. We hebben gelukkigerwijs een huis tot onze beschikking, maar voor het zelfde geld waren er nog meer gasten in dit huis. Ja dat krijg je als je in een backpacking lodge zit. ' s Avonds diner in een bar voor € 6, 50, erg lekker. Morgen moeten we naar een andere lodge verkassen omdat het hele huis wordt bezet door een groep. We krijgen dan een lodge met zeeuitzicht.

• 12 Oktober 2012 - 19:10

Hennie:

ha wat fijn weer een berichtje uit het verre Afrika ..

fijn dat het zo goed geregeld is (ontbijt en loge) hahah
    maar ja jullie kennende vinden jullie dat niet erg,,

hier ook veel regen ..de herfst is er nu toch echt ...brrr

geniet daar nog even

foto ...foto...foto....??????
    dikke smok van ons...

• 12 Oktober 2012 - 20:44

Roelie:

he B & W,

Fijn om telkens iets te horen. Idd het is hier herfst. stuur ff wat warmte deze kant op.
    Geniet er heerlijk van.

liefs uit Vries