Na 6194 km terug in Kempton Park - Reisverslag uit Kempton Park, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu Na 6194 km terug in Kempton Park - Reisverslag uit Kempton Park, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

Na 6194 km terug in Kempton Park

Door: Wilma Geerlings

Blijf op de hoogte en volg Wilma

29 Oktober 2014 | Zuid-Afrika, Kempton Park

Vandaag zou het een reisdag worden. Ik mocht de auto terugrijden van Hazyview naar Kempton Park. Een rit van bijna 400 km. Voor Tonny; via de R40, R37, N4, R539, R36, N4 en de N12 reden we in een kleine 6 uur naar De Aviator in Kempton Park. Gelukkig kwamen we op een redelijk tijdstip aan. De drukte viel dus enorm mee. Ook nu was de temperatuur 30°. Dus na aankomst is een koud biertje wel heel lekker. Het hotel was volgeboekt, gelukkig konden wij de kamer voor de volgende dag tot 21.00u bijboeken.
's Avonds was er een lopend buffet. Daar jwam ik met een Belgische dame aan de praat. Na het eten de tablet gepakt om de reisverslagen bij te werken. De belgische kwam bij ons staan en daarna kwam ook haar man erbij. Zij hebben de hele avond vervolgens bij ons gezeten. Het was voor hun de 1e keer dat zij in Zuid-Afrika waren. Ze wilden daarom graag onze ervaringen weten. Dan is het niet zo moeilijk om de avond te vullen. Het was in ieder geval heel gezellig en laat.

• 30 Oktober 2014 - 18:25

Jansje:

dit bericht van gisteren ontvingen we dus vandaag, fijn dat jullie steeds zo van de omgeving genieten
    en allerlei mensen ontmoeten.
    maar nu is het weer tijd om jullie koffers te pakken en weer naar ons kikkerlandje terug vliegen.
    voor jullie is het natuurlijk jammer, maar het thuisfront is weer blij als jullie er weer zijn.
    het is hier geen 30 graden maar wij zitten al aan de pepernoten, ook niet verkeerd toch?
    nou fijne terugreis en hopelijk niet al te veel gedoe zoals op de heenreis.

groetjes Jansje