Laatste dag/terugkeer naar Nederland - Reisverslag uit Assen, Nederland van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu Laatste dag/terugkeer naar Nederland - Reisverslag uit Assen, Nederland van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

Laatste dag/terugkeer naar Nederland

Door: Wilma Geerlings

Blijf op de hoogte en volg Wilma

31 Oktober 2014 | Nederland, Assen

Nu het moment dichterbij komt dat je naar huis zult vliegen wordt het slapen voor mij ook moeilijker. Als het dan toch moet dan ook maar zo snel mogelijk.
Omdat wepas om 23.55 u op donderdagavond zouden vliegen liepen we nog naar het winkelcentrum. Volgens de Belgen was dit erg groot. Omdat wij toch andere plekken kennen, was dit maar een kleine winkelcentrum. Binnen een uur waren wij al terug Wel liepen we net zo langzaam als de Afrikanen. Het was nl warm, 33° maar het voelde als 40°. Vervolgens hebben we de hele dag bij het zwembad gelegen. Nog even gezwommen, het was echter niet zo warm. Maar wel lekker zo'n privé zwembad. 's Avonds om 21.00 u vertrokken we met de chuttlebus, 5 minuten rijden naar OR Tambo Johannesburg. Binnen no time waren we door de douane. Om 23.55 u vlogen we met KLM naar Amsterdam. Van hieruit reden we met de trein naar Assen. Hier werden we opghaald door Ingeborg. Toen we om 13.30 u thuis waren werden we opgewacht door onze poezen. Die waren zo blij.
En omdat het een lange dag was gingen we vroeg naar bed. Wat is dat toch lekker, je eigen bedje.
We kunnen weer nagenieten van een geweldige reis. En Zuid-Afrika blijven we bezoeken. Wie weet kunnen we ons daar ooit eens settelen.
Bedankt voor al jullie reacties.
Morgen zal ik een nog een verslag met hilariteiten maken.