port Edward - Reisverslag uit Port Edward, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu port Edward - Reisverslag uit Port Edward, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

port Edward

Door: wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

08 Oktober 2012 | Zuid-Afrika, Port Edward

Na het ontbijt vertrokken wij richting Port Edward. Het is een miezerige dag. Op een gegeven moment was het zelfs maar 9 graden, brr. We kwamen aan bij Ku-Boboyi river lodge met zee uitzicht. Helaas regent het de hele dag. Morgen willen we naar Mkbati park.

  • 08 Oktober 2012 - 19:49

    Jenny:

    Wat het weer betreft wisselen we dus af,hier is het zelfs nog een paar graatjes warmer.
    ong. 13 gr.Maar wel droog.
    Ikijk uit naar jullie volgende berichten.
    Gr. jenny

  • 08 Oktober 2012 - 22:08

    Barbara:

    Zoals je nu merkt, lees ik de verslagen. Ik weet niet waarom ik ze niet heb gekregen, maar ala! zo kan het ook. Gewoon ff via google
    Het is geweldig om te lezen wat jullie allemaal doen en jeetje wat een lange wandelingen. Nu snap ik ook waarom je van je werk naar huis liep. Maar eh.....Bert? is die er wel een beetje op getraind?
    Ik zou me in ieder geval heel goed voor kunnen stellen dat hij naar een 5.5 uur durende wandeling behoorlijk stuk is. Zou ik wel zijn hahaha
    Ik zeg nu alvast slaap lekker voor straks en veel plezier de komende dagen, dikke kus

  • 08 Oktober 2012 - 22:16

    Wilma Geerlings:

    Bert was idd lam toen we terug waren. Hij had ook enigzins spierpijn. Ik had nergens last van!

  • 08 Oktober 2012 - 22:25

    Jansje:

    zo zie je maar weer een slimme meid is overal op voorbereid,
    maar er zullen wast dagen volgen dat Bert beter af is.
    nou het eten is niks mis mee zo te zien (geweldig toch).

    groetjes van ons allen.

  • 10 Oktober 2012 - 09:38

    Trijny:

    nou ik zal ook maar eem reageren,
    ik ben weer onder de leemden, ik heb toch een koespien had dat wil ie niet weetn.
    met de poezen is alles goed, ze loopm de god gaze tied om mij heen en as ik vot wil dan bint ze nargs te bekenn, mor ze doent erom volgens mij.
    jullie stukkies heb ik allemol lezen erg indrokwekkend, veural gat mooie hemelbed was ik helemol stuk van ja.....
    nou ie heurt nog wel weer van mij, dikke tuut van dis kant brekie brekie over en uut.............

  • 10 Oktober 2012 - 09:38

    Trijny:

    nou ik zal ook maar eem reageren,
    ik ben weer onder de leemden, ik heb toch een koespien had dat wil ie niet weetn.
    met de poezen is alles goed, ze loopm de god gaze tied om mij heen en as ik vot wil dan bint ze nargs te bekenn, mor ze doent erom volgens mij.
    jullie stukkies heb ik allemol lezen erg indrokwekkend, veural gat mooie hemelbed was ik helemol stuk van ja.....
    nou ie heurt nog wel weer van mij, dikke tuut van dis kant brekie brekie over en uut.............

  • 11 Oktober 2012 - 21:08

    Rolf En Ingeborg:

    Jullie vervelen je in ieder geval niet, dat is wel duidelijk :)
    Jammer dat jullie niet even lekker van dat mooie zwembad konden genieten, 9 graden is wel koud.
    Tot het volgende verslag!
    Liefs en kus van Rolf, Ingeborg en ?

  • 12 Oktober 2012 - 09:23

    Bé En Sandra:

    Hoe is het met jullie? In de bush-bush. Al een paar dagen geen verslag. Ik zou mijn vakantie nog een paar maanden verlengen. Als je de voorspellers mag geloven dan is het de komende tijd niets anders dan regen en wind, brr. Ben al op allerlei sites aan het kijken voor een paar daagjes zon, wie weet.
    Alleen al voor het eten wil ik ook wel een paar dagen naar Afrika, ziet er heerlijk uit. Kun je lekker ideetjes op doen voor een volgend diner bij jullie om bij te praten over de vakantie.
    Groetjes en genieten van ieder dag.
    Bé en Sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

Actief sinds 29 Sept. 2012
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 30823

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2017 - 06 September 2017

Uitgenodigd voor een bruiloft in Zuid-Afrika

06 Oktober 2014 - 31 Oktober 2014

Rondreis Zuid-Afrika, een weerzien met bekenden

30 September 2012 - 31 Oktober 2012

Een maand rondtrekken in Zuid-Afrika

Landen bezocht: