Een dagje op het strand - Reisverslag uit Cintsa Mouth West, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu Een dagje op het strand - Reisverslag uit Cintsa Mouth West, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

Een dagje op het strand

Door: Wilma Geerlings

Blijf op de hoogte en volg Wilma

19 Oktober 2014 | Zuid-Afrika, Cintsa Mouth West

Echt dichte gordijnen heb je niet vaak. Dus we werden erg vroeg wakker. Het is rond 05.00 u licht. Maar met ooglapjes op kun je best nog wat langer liggen. Na het ontbijt hebben we 2 1/2 uur op het strand gelopen. Na de lunch zijn we weer naar het strand gegaan. We hebben heerlijk op het strand gelegen. Even lezen en luisteren naar het bulderen van de zee. Ook een visarend cirkelde bij ons rond. Af en toe dook hij in de zee en pikte een visje op. Om 15.30 u liepen we terug naar ons huisje. Omdat ik de landkaart uit de auto haalde zag ik dat Shaun al in de bar was. Ik vroeg hem of hij al een keer met olifanten had gelopen. Dat was niet het geval. Ik heb hem toen uitgenodigd om de volgende dag met ons mee te gaan. Nou dit leek hem geweldig. 's Avonds nog gezellig gekletst met andere gasten en een paar keer gepoold.

• 20 Oktober 2014 - 17:58

Roelie:

Dit is echt vakantie houden.