Afscheid nemen - Reisverslag uit Port Saint John’s, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu Afscheid nemen - Reisverslag uit Port Saint John’s, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen

Door: Wilma Geerlings

Blijf op de hoogte en volg Wilma

21 Oktober 2014 | Zuid-Afrika, Port Saint John’s

Gisteravond zaten we met Spanjaarden te eten. Na het avondeten natuurlijk naar de bar geweest. Het was rustig. Een paar potjes gepoold. Omdat het wel erg gezellig was werd het laat. Met een groepje van 6 personen nog wat shooters gedronken. Om 00.30 u lagen we op bed.
Vanmorgen nog alleen op het strand gelopen, heerlijk weertje.
Na het ontbijt de laatste 3 dagen afgerekend en afscheid genomen van een Engelse receptioniste, erg hartelijk. En tja toen afscheid genomen van Shaun. Dit was nogal emotioneel, ooh wat zou ik graag nog langer blijven. Maar als je wat wilt zien moet je nu eenmaal verder.
De tocht ging vandaag over de N2 via R61 naar Port St. John. We zijn nu bij Amapondo backpackers. We waren het beide er over eens. We zijn de afgelopen dagen verwend, met ons mooie verblijf in de Buccaneers. Dit ziet er ook goed uit, maar toch. Hier zullen we één nacht verblijven en waar we morgen zijn zien we wel weer.

• 21 Oktober 2014 - 18:13

Roelie:

afscheid nemen bestaat niet

• 21 Oktober 2014 - 19:41

Louise:

Wat was dat een vervelende dag zeg... Eten, bar, poolen, shooters, strand, knuffels. He, nog een volle week! Geniet ervan en ik ben helemaal niet jaloers.