Birds of Eden - Reisverslag uit Plettenberg Bay, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu Birds of Eden - Reisverslag uit Plettenberg Bay, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

Birds of Eden

Door: wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

17 Oktober 2012 | Zuid-Afrika, Plettenberg Bay

Om 08.30 u hebben we een plekje opgezocht om te ontbijten. Ontbijt zonder eieren is niet erg gebruikelijk dus koos ik een tropisch ontbijt, yoghurt muesli en veel vers fruit. Daarna zijn we op pad gegaan naar Birds of Eden en Monkey Island. Bij Monkey Island hebben we 9 van de 10 soorten apen gezien. Daarna zijn we naar de Birds of Eden gegaan. Dit is het grootste park ter wereld, echt iets voor Freddy vd Velde, erg mooi. Dit was een dagvullend programma de moeite waard.

• 17 Oktober 2012 - 20:31

Rolf En Ingeborg:

Hallo lieverds,
    Jullie vermaken je prima lezen we wel! Mooi zo!
    Volgen jullie op de voet, hebben al even op google earth gekeken (kwamen op een brug uit, haha!)
    Het is niet erg hoor dat je elke keer over het eten schrijft, is wel leuk voor de beeldvorming :)

Dikke kus van ons 3tjes

• 18 Oktober 2012 - 07:02

Jansje:

vorige week een stukje van monkey Island op t.v
    van een reisprogramma waren ze toen in Mossel Bay en omgeving,
    toevallig een klein stukje gezien,wel grappig dat jullie dit nu echt hebben gezien.
    we volgen jullie gewoon verder.

groetjes van ons allemaal.

• 18 Oktober 2012 - 07:33

Sandra En Bé:

Komen jullie wel terug? Als ik alles goed volg hebben jullie het daar prima naar je zin.
    Geniet er nog maar lekker van en ook van het gemak dat het eten je lekker wordt voorgezet. Daarna mondje afvegen en doei.
    Het is erg fijn om jullie via dit verslag te volgen. Kan mij ook voorstellen dat het steeds leuk is om reacties te lezen.
    Doei.