Onverwacht 500 m van Krugerpark een hotel - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu Onverwacht 500 m van Krugerpark een hotel - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

Onverwacht 500 m van Krugerpark een hotel

Door: Wilma Geerlings

Blijf op de hoogte en volg Wilma

09 Oktober 2014 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Het was vandaag de bedoeling om naar Polokwane te reizen. Deze keer reed ik zelf. Even wennen maar het viel me niet tegen. Omdat we vroeg van bed waren gingen wij om 9.00 u op pad. Mijn doel was Phalaborwa, maar dat had ik niet gezegd. Ik heb flink doorgekacheld en naar dik 500 km waren we waar ik wilde. Bij een bed and breakfast vroeg Bert na een overnachting, dit was volledig vol geboekt. Zij hebben ca 6 adressen bij langs gebeld en uiteindelijk was er 1 gevonden. Deze was wel iets duurder € 84 incl ontbijt. We reden er naar toe, blijkt het naast het Krugerpark te zijn. Luxe! Nadat we onze kamer hadden gezien en hadden gedoucht hebben we direct een nacht bij geboekt.
'SAvonds heerlijk gegeten. Bert had kudu en ik kingklip.
Bij aankomst in Phalaborwa was het 37°, 's avonds om 22.30 u was het nog 27°.

  • 10 Oktober 2014 - 02:25

    Ina:

    Super leuke reisverslagen,dat verhaal van de gekko zie ik helemaal voor! En helemaal niet jaloers hoor op jullie heerlijke weer......hier is heeft echt begonnen met veel wind en volop regen,genietze daar in t zonnige zuiden

  • 10 Oktober 2014 - 10:21

    Barbara:

    Jeetje, bofkonten!!
    Lekker van genieten dus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

Actief sinds 29 Sept. 2012
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 30678

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2017 - 06 September 2017

Uitgenodigd voor een bruiloft in Zuid-Afrika

06 Oktober 2014 - 31 Oktober 2014

Rondreis Zuid-Afrika, een weerzien met bekenden

30 September 2012 - 31 Oktober 2012

Een maand rondtrekken in Zuid-Afrika

Landen bezocht: