Voltreffer in het Krugerpark - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu Voltreffer in het Krugerpark - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

Voltreffer in het Krugerpark

Door: Wilma Geerlings

Blijf op de hoogte en volg Wilma

10 Oktober 2014 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

De wekker ging om 6.30 u. Om 7.00 u zaten we aan het ontbijt. Op deze manier kunnen we een volle dag rondrijden door het Krugerpark. In het park zagen we al gauw impala's, steenbokjes, waterbokken enz. Na onze vroege middaglunch zagen we dat er in de buurt was aangegeven dat er een luipaard was gesignaleerd. Wij zouden in eerste instantie een andere richting op gaan, maar ja dan is de keuze niet moeilijk. Na ca 10 km zagen we heel veel auto's stilstaan. Op ca 35 meter zat een luipaard in de boom met twee vers gevangen impala's. Wat is dat een mooi gezicht. Zoveel mogelijk foto's gemaakt. Ik heb echter geen foto gemaakt met mijn telefoon dus deze foto's houden jullie tegoed.
Om 16.45 u hebben we het park verlaten. Straks even douchen en daarna vast weer genieten van een heerlijk diner. Morgen gaan we via het Krugerpark naar Hazyview.
Het was vandaag een bewolkte winderige dag. Toen we vanmorgen vertrokken was het 20° en nu is het 24°. Zo warm voelt het echter niet aan.

• 11 Oktober 2014 - 09:53

Sandra:

Leuke avonturen al beleefd. Heb even bijgelezen na een paar drukke dagen. Lekker genieten hoor.