Ontmanteling vliegtuigbom - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu Ontmanteling vliegtuigbom - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

Ontmanteling vliegtuigbom

Door: Wilma Geerlings

Blijf op de hoogte en volg Wilma

06 Oktober 2014 | Nederland, Schiphol

Om 12.10 u was Rianne bij ons. Lekker op tijd. In Assen moesten we even wachten om de trein van 13.02. Om 14.43 u waren we met de trein in Zwolle. Hier werd omgeroepen dat de treinen niet verder reden in verband met een ontmanteling van een vliegtuigbom bij de IJsselbrug. Grrr dat hebben wij weer. Er was veel onduidelijkheid dus ging Bert naar een infobalie. Ik trof nog een conducteur maar deze was zeer onvriendelijk. Via ns online kwam ik er achter dat we via Deventer naar Schip hol konden rijden. We zouden dan om 16.25 u arriveren op Schiphol. Op een gegeven moment kwam een medewerker van de NS naar passagiers toelopen en meldde dat er een bus rechtstreeks naar Schiphol zou vertrekken. Pfff.
Om 15.30 u waren we op Schiphol waren we tegen het volgende probleem aanliepen. Bij het inchecken kregen we nl 4 blanke boardingpasses. Echt niet te filmen. Bij een andere inchecken ging het gelukkig goed. Nu nog de douanecheck. Ook dit verliep niet zonder slag of stoot....
Nadat we beiden door de body's kwamen werden we gefouilleerd. Bij Bert was niks te vinden, maar ik moest de schoenen uitdoen. Ik zei als de broek ook nog uit moet, het is mij om het even. Zij moest lachen en zei misschien moet dat nog wel. Het was niet nodig.
Nu wachten tot we om 18.20u kunnen boarden met vlucht AF 1141. In Parijs moeten we wachten zodat we om 23.55 u richting Johannesburg vliegen.

• 06 Oktober 2014 - 18:16

Roelie:

Dat begint goed en hopelijk blijft het hier bij.

• 06 Oktober 2014 - 19:14

Jansje:

nou hilariteit alom dus, hopen dat de rest van de reis iets minder turbulent verloopt
    alhoewel je hebt natuurlijk wel wat te vertellen in je reisverslag.
    we volgen jullie en ik weet bijna wel zeker dat er nog wel meer bijzondere verhalen verschijnen.

• 06 Oktober 2014 - 20:35

Ingeborg:

hoi hoi, wens jullie voor de rest van het avontuur een hele goede reis en vakantie! Hopelijk met wat minder problemen dan in de start..

• 06 Oktober 2014 - 20:46

Henk En Lammie:

Goeie reis en mooie vakantie gewenst, met hopelijk niet te veel van dit soort strubbelingen.

• 06 Oktober 2014 - 21:43

Wilma Geerlings:

Ach beleef je ook 's wat

• 06 Oktober 2014 - 21:49

Wilma Geerlings:

We zitten nu op vliegveld van Parijs. Om 22.45 u boarden. Net een SMS ontvangen dat we naar een andere gate moeten.

• 06 Oktober 2014 - 22:14

Ina:

goeie reis en groeten aan Bert.