Na een lange vlucht nu in Kempton Park - Reisverslag uit Kempton Park, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu Na een lange vlucht nu in Kempton Park - Reisverslag uit Kempton Park, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

Na een lange vlucht nu in Kempton Park

Door: Wilma Geerlings

Blijf op de hoogte en volg Wilma

07 Oktober 2014 | Zuid-Afrika, Kempton Park

We moesten 3,5 uur wachten op het vliegveld in Parijs. Uiteindelijk werd het toch iets langer want we vertrokken om 00.30 u in een Boeing Airbus 380. Wat eenvliegtuig zeg. Het slapen voor mij was zoals gewoonlijk een drama. Tot 04.00u gestaan, kon gewoon niet zitten. Daarna een klein uurtje gedommeld en toen maar weer staan. Lang stil zitten is voormij echt een drama.
Na een goede vlucht arriveerden wij om 10.30 u op Joburg. Douane en bagage gaf geen problemen. Nadat we Rands hadden gepind liepen we naar de bus terminal. De vertrekkentijden met een pendel bus naar onze eerste overnachting "The Aviator" stonden zelfs vermeldt.
Het ging allemaal verrassend goed. Na het inchecken in het hotel aangegeven dat wij om 15.00 u een huurauto verwachtten. Na de lunch bij het zwembad, die gevuld was met water was ik helemaal gaar. Toch maar even drie kwartier op bed gelegen. Om 15.45 u liep ik naar de receptie. Hier bleek dat er iemand met een huurauto was geweest maar de naam Bri k kwam hun niet bekend voor. Tja hotel staat op mijn naam en de huurauto op Bert zijn naam. Ze hebben er achter aangebeld en vrij snel daarna werd onze auto een Toyota Avanza afgeleverd. Nu de auto er was konden we ons even lekker douchen. Waarna we rond 19.00 u in het restaurant zaten. We konden kiezen uit een buffet of uit pizza. Omdat het buffet er lekker uitzag kozen we hiervoor, betekende echter wel dat we om 19.50 u al klaar waren, maar onze fles wijn was nog niet leeg. Ik denk dat we vanavond op tijd op bed liggen. Morgen vertrekken we met de auto richting Thabazimbi. Hier hopen we Hope Chikomo te treffen. Hem hebbe we in 2012 leren kennen als de kok van Rra Ditau.
Het was vandaag 30° en nu om 20.45 u is het nog 21°.

• 07 Oktober 2014 - 21:28

Esther Nijmanting:

He hoi, erg leuk om te lezen wat jullie allemaal beleven! Wij wensen jullie een hele fijne en prettige vakantie!
    Gr Esther Nijmanting

• 08 Oktober 2014 - 03:39