Krugerpark - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu Krugerpark - Reisverslag uit Phalaborwa, Zuid-Afrika van Wilma Geerlings - WaarBenJij.nu

Krugerpark

Door: Wilma Geerlings

Blijf op de hoogte en volg Wilma

11 Oktober 2014 | Zuid-Afrika, Phalaborwa

Vanmorgen ging de wekker wederom vroeg. Om 6.20u. Eerst ff douchen en om 7.00 u aan het ontbijt. Dit werd echter iets later omdat men het ontbijt nog niet klaar had. Wij hebben daar geen problemen mee. Andere gasten wel. En wat reageerden die asociaal naar de medewerkers.
Omdat we veel km moesten maken om bij Hazyview uit te komen reed ik eerst bijna 150 km buiten het park om richting het zuiden. Via de Orpengate reden we het Krugerpark in. We hebben alleen over verharde wegen gereden. Dit gedeelte van het Krugerpark was mooier dan bij Phalaborwa. We zagen weer veel verschillende dieren. Vanaf 14.00u moesten we toch war meer vaart maken. We moesten nog ruim 110 km rijden. Je mag maar 50 km en kan als het meezit 25 km in het uur rijden. En het hek gaat wel om 18.00 u dicht.
Gelukkig hebben we het gered om 17.45 u waren we in Hazyview. Ooh ja we moesten nieuwe wijn kopen. We hebben de doos wijn die we bij ons hadden moeten weggooien. Je mag nl geen drank meenemen in het Krugerpark :(
Bij Shingala lodge kregen we hetzelfde huisje toegewezen als in 2012.
's Avonds zijn we nog naar een restaurant gereden waar we eerder hadden gegeten. Ik had weer kingklip maar deze zwom in het saus, dat is zo jammer.
We proberen morgen nog een nacht bij te boeken, zodat we weer een dag kunnen rondrijden in het Krugerpark.
Het was vandaag een bewolkte dag die begon met regen en ook eindigt met regen. Maar het is niet koud. Nu nog 20°.

• 12 Oktober 2014 - 11:59

Ton En Hennie:

Wat een leuke verslagen . We kunnen jullie via sateliet helemaal volgen door afrika .mischien kunnen jullie wat meer wegnummers noteren dan weten we exact waar jullie zijn .leuke foto,s. Heel veel liefs en we genieten met jullie mee. Groetjes ons en kussjes.

• 15 Oktober 2014 - 09:22

Louise:

Toch jammer van die wijn!